Pozycjonowanie Dąbrowa Górnicza: lepsze pozycje w rankingach i większy ruch
Wartość, jaką wnosi pozycjonowanie Dąbrowa Górnicza staje się coraz większa wraz z rozwojem Internetu. Obecnie ponad 3 miliardy ludzi korzysta z Internetu, a ponad 2 miliardy z nich ma aktywne konta w mediach społecznościowych. Google przetwarza ponad 40 000 zapytań w każdej sekundzie, co równa się ponad 3,5 miliarda wyszukiwań dziennie. To bardzo dużo potencjalnych odwiedzających, których możesz stracić, jeśli Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek.
Jednym z kluczowych sposobów poprawy pozycji Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania (SERP) jest zwiększenie jej relewantności dla określonych słów kluczowych związanych z Twoją firmą/branżą/ofertą. Można to osiągnąć dzięki technikom optymalizacji on-page, takim jak badanie słów kluczowych i wprowadzanie tych istotnych terminów w treści witryny, tytułach, tagach itp.
Optymalizacja off-page skupia się na zewnętrznych sygnałach wskazujących na Twoją witrynę – przede wszystkim na wysokiej jakości linkach z innych wiarygodnych witryn (np. recenzje produktów, artykuły informacyjne lub wpisy na blogach). Pomagają one zwiększyć zarówno Twoją, jak i ich widoczność w SERP-ach, budując jednocześnie wiarygodność wśród użytkowników odwiedzających te strony. W końcu, jeśli oni linkują do Ciebie, to musisz być całkiem dobry w tym, co robisz, za co wyszukiwarki nagradzają.